Το θέμα κλειδώθηκε

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Δευτ Απρ 30, 2012 3:27 pm

Έχω ενοχληθεί κάπως από την μορφή της τελευταίας εργασίας και εξηγώ γιατί:
Αν παράτησα την προηγούμενη άσκηση και δεν την παρέδωσα καν είναι γιατί πιστεύω ότι δεν θα με βοηθούσε πραγματικά κάπου συν του ότι δεν είχε καμία πρακτική εφαρμογή ή εξάσκηση, ούτε θεωρούσα ότι μπορεί να έχει κάποια άμεση σχέση με την τελική εξέταση. Και τώρα πάλι η μισές μονάδες της τελευταίας εργασίας ακολουθούν το ίδιο μοτίβο!

Και μου δημιουργούνται λοιπόν κάποιες απορίες. Μήπως η τελευταία εργασία και η μισή συγκεκριμένη έχουν κάποια σχέση με το τελικό διαγώνισμα; Υπάρχει περίπτωση να θεωρήσει ο καθηγητής ότι τα papers στις εκφωνήσεις αυτών των ασκήσεων μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά οποιονδήποτε τρόπο στην τελική εξέταση; Θα μας ζητήσει δηλαδή κάτι το οποίο μπορεί να χρειαστεί να αιτιολογήσουμε κάνοντας αναφορά σε τέτοια papers;

Αν η απάντηση στα προηγούμενα είναι όχι. Τότε η τελική εξέταση θα έχει τη μορφή του 2ου θέματος χωρίς καμία αναφορά σε papers (το λογικότερο); Τα ερωτήματα του 2ου θέματος μπορούν να απαντηθούν αποκλειστικά από δεδομένα που βρίσκονται στο βιβλίο; Για παράδειγμα το 2Δ μπορεί να απαντηθεί μόνο από δεδομένα του βιβλίου; Και αν ναι, αρκούν αυτά για το άριστα; Το 2Α ζητάει παράδειγμα από την εμπειρία μας ή από τις εργασίες. Άρα οι εργασίες θα είναι και αυτές μέρος της εξεταστικής ύλης (το ίδιο ερώτημα με πριν δηλαδή);

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Τρί Μάιος 08, 2012 10:56 pm

Μολις το προσεξα..γιατι η ημερομηνια παραδοσης ειναι την Παρασκευη και οχι πιο μετα?

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Τετ Μάιος 09, 2012 3:06 pm

galatisp έγραψε:Εκεί που έχω θέμα είναι στο 2δ. Δυσκολεύομαι ακόμα να βρω από τη βιβλιογραφία "οικονομικό αυτόνομο ρομπότ".
Όσες φορές το έχω ψάξει βρίσκω αυτόνομα ρομπότ που είναι όμως ακριβά (ρομποτικοί βραχίονες, αυτοκινούμενα ρομπότ υποστηριξης ενοίκων σπιτιού, κ.α.). Το μόνο που μου έρχεται στο νου είναι τα feral robots της ΓΕ5.
Εν τω μεταξύ το ίδιο θέμα είχα και στην ΓΕ5. Ο ΣΕΠ στην αξιολόγηση της εργασίας μου λέει ότι "υπάρχουν πάρα πολλά!".
Αν μπορεί κάποιος να συνεισφέρει σε αυτό θα με βοηθούσε πάρα πολύ.

Έχω σκοπό να ρωτήσω τον ΣΕΠ στην ΟΣΣ αλλά θα είναι κατόπιν εορτής (παράδοσης της ΓΕ εννοώ).


Κι απαντώντας έτσι και στον wanderer, καθόλου κατόπιν εορτής, αφού η ημερομηνία παράδοσης είναι την Τρίτη 22 Μαΐου. Κι εγώ, όπως έγραψα και στην προηγούμενη σελίδα, στην προηγούμενη ΓΕ είχα βρεί μόνον ένα αυτόνομο ρομπότ, αλλά αυτό συνέβη εξαιτίας της συνθήκης της εκφώνησης περί των 5 citations ανά έτος. Είμαι σίγουρος, δηλαδή, δίχως, όμως, να το 'χω ψάξει ακόμα ( :oops: ), ότι όλο και κάπου θα βρούμε κανά άρθρο ή κανά site με τέτοια παραδείγματα, αλλά, σε κάθε περίπτωση, η Κυριακή πλησιάζει, οπότε θα μπορούμε να ρωτήσουμε τον ΣΕΠ κι από κοντά. Από την άλλη, δεν κατάλαβα το γιατί ανέφερε το "υπάρχουν πάρα πολλά!" στην αξιολόγηση της εργασίας σου, εκτός κι αν έγραψες εσύ ότι είναι λίγα τα αυτόνομα ρομπότ στην βιβλιογραφία! </κουτσομπόλης! :P>

thodorisk έγραψε:Έχω ενοχληθεί κάπως από την μορφή της τελευταίας εργασίας και εξηγώ γιατί:
Αν παράτησα την προηγούμενη άσκηση και δεν την παρέδωσα καν είναι γιατί πιστεύω ότι δεν θα με βοηθούσε πραγματικά κάπου συν του ότι δεν είχε καμία πρακτική εφαρμογή ή εξάσκηση, ούτε θεωρούσα ότι μπορεί να έχει κάποια άμεση σχέση με την τελική εξέταση. Και τώρα πάλι η μισές μονάδες της τελευταίας εργασίας ακολουθούν το ίδιο μοτίβο!

Και μου δημιουργούνται λοιπόν κάποιες απορίες. Μήπως η τελευταία εργασία και η μισή συγκεκριμένη έχουν κάποια σχέση με το τελικό διαγώνισμα; Υπάρχει περίπτωση να θεωρήσει ο καθηγητής ότι τα papers στις εκφωνήσεις αυτών των ασκήσεων μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά οποιονδήποτε τρόπο στην τελική εξέταση; Θα μας ζητήσει δηλαδή κάτι το οποίο μπορεί να χρειαστεί να αιτιολογήσουμε κάνοντας αναφορά σε τέτοια papers;

Αν η απάντηση στα προηγούμενα είναι όχι. Τότε η τελική εξέταση θα έχει τη μορφή του 2ου θέματος χωρίς καμία αναφορά σε papers (το λογικότερο); Τα ερωτήματα του 2ου θέματος μπορούν να απαντηθούν αποκλειστικά από δεδομένα που βρίσκονται στο βιβλίο; Για παράδειγμα το 2Δ μπορεί να απαντηθεί μόνο από δεδομένα του βιβλίου; Και αν ναι, αρκούν αυτά για το άριστα; Το 2Α ζητάει παράδειγμα από την εμπειρία μας ή από τις εργασίες. Άρα οι εργασίες θα είναι και αυτές μέρος της εξεταστικής ύλης (το ίδιο ερώτημα με πριν δηλαδή);


Θοδωρή, όλα αυτά που γράφεις ανήκουν στο θέμα που άνοιξα σχετικά με τις φετινές εξετάσεις και το οποίο βρίσκεται ακριβώς κάτω από το παρόν νήμα. Αν το προσέξει ο Ανδρέας, δηλαδή, και μπορέσει να μεταφέρει την απάντησή σου εκεί, θα φροντίσω να κάνω κι εγώ το σχετικό edit εδώ. Απαντώντας, βέβαια, στην συγκεκριμένη ερώτηση που υπογράμμισα: όχι, δεν μπορεί να απαντηθεί μόνον από τα δεδομένα του βιβλίου. Για την ακρίβεια, κι ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, δεν μπορεί να απαντηθεί καθόλου από το βιβλίο.

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Τετ Μάιος 09, 2012 3:59 pm

Ειναι σιγουρο οτι η ημερομηνια παραδοσης ειναι τριτη 22 Μαιου? Γιατι τοσο το .pdf οσο και το .doc που μας εστειλε ο Χωριανοπουλος λεει για Παρασκευη 11 Μαιου

Ημουν ετοιμος να βαλω αδεια μπας και προλαβω τιποτα;o

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Τετ Μάιος 09, 2012 4:28 pm

Σίγουρο, ναι, καθώς έστειλε και σχετικό e-mail! ;)

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Τετ Μάιος 09, 2012 9:57 pm

Εχεις δικιο Tzortz thanks....θα ηταν κριμα να ηταν αυτη την παρασκευη μιας και εχει ΚΑΙ final four and "oh the dilemma":P

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Δευτ Μάιος 21, 2012 12:32 pm

Τελευταία στιγμή και μπορεί και η ερώτηση η ίδια να είναι χαζή, αλλά έχω προβληματιστεί αρκετά και θα ήθελα να πάρω γνώμες (αν προλαβαίνει κανείς να μου απαντήσει κάτι):
Στο θέμα 2α, όπως το καταλαβαίνω εγώ, αυτό που ζητάει (και βάσει του τίτλου) είναι ομοιότητες και διαφορές ως προς το software development για UI. Έτσι είναι και το λογικό άλλωστε αν αναλογιστούμε ποιο είναι το αντικείμενο του μαθήματος (δηλαδή το UI).
Απ'την άλλη, στο forum παρέπεμψε για το συγκεκριμένο θέμα στη ΓΕ4, όπου ωστόσο, τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε αφορούσαν στην ανάπτυξη mobile software γενικά.
Τι από τα δύο πιστεύετε ότι είναι "σωστό" σαν απάντηση; Γιατί και τα δύο μαζί για κάποιο λόγο μου φαίνονται ότι δεν κολλάνε. Αλλά για να καταλαβαίνω από την εκφώνηση κάτι τόσο διαφορετικό από την απάντηση του καθηγητή, κάπου πρέπει να υπάρχει πρόβλημα (ή σε μένα ή στην εκφώνηση)... :roll:

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Δευτ Μάιος 21, 2012 3:23 pm

Wazka έγραψε:Τελευταία στιγμή και μπορεί και η ερώτηση η ίδια να είναι χαζή, αλλά έχω προβληματιστεί αρκετά και θα ήθελα να πάρω γνώμες (αν προλαβαίνει κανείς να μου απαντήσει κάτι):
Στο θέμα 2α, όπως το καταλαβαίνω εγώ, αυτό που ζητάει (και βάσει του τίτλου) είναι ομοιότητες και διαφορές ως προς το software development για UI. Έτσι είναι και το λογικό άλλωστε αν αναλογιστούμε ποιο είναι το αντικείμενο του μαθήματος (δηλαδή το UI).
Απ'την άλλη, στο forum παρέπεμψε για το συγκεκριμένο θέμα στη ΓΕ4, όπου ωστόσο, τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε αφορούσαν στην ανάπτυξη mobile software γενικά.
Τι από τα δύο πιστεύετε ότι είναι "σωστό" σαν απάντηση; Γιατί και τα δύο μαζί για κάποιο λόγο μου φαίνονται ότι δεν κολλάνε. Αλλά για να καταλαβαίνω από την εκφώνηση κάτι τόσο διαφορετικό από την απάντηση του καθηγητή, κάπου πρέπει να υπάρχει πρόβλημα (ή σε μένα ή στην εκφώνηση)... :roll:

Βάσω δεν ξέρω τι ακριβώς είναι το σωστό, αυτό δηλαδή που περιμένει να δει ο ΣΕΠ, αλλά εγώ προσωπικά απάντησα γενικά για λογισμικό. Δεν επικέντρωσα δηλαδή ούτε καν στο mobile software, πολύ δε περισσότερο στο User Interface, και το παράδειγμα που έδωσα ήταν σχετικά με μία δική μου εφαρμογή που είχα κάνει πριν χρόνια και έτρεχε σε PC.

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Δευτ Μάιος 21, 2012 3:47 pm

Ωραία, χαίρομαι για ένα πράγμα τουλάχιστον: ότι δεν ήταν σε όλους σας τόσο αυτονόητος ο συσχετισμός με τη ΓΕ4. Γιατί αυτό δε σας κρύβω, με είχε ανησυχήσει για το τι μπορεί να κάνω ΤΟΣΟ λάθος...

Απο'κει και πέρα, για μένα η λύση είναι πάλι η γνώριμη: "Γράψε ό,τι νομίζεις αλλά τεκμηρείωσέ το επαρκώς". ;)

Re: 2011-12 / ΓΕ6

Δευτ Μάιος 21, 2012 6:43 pm

Επόμενη ερώτηση: Στο θέμα 2Γ, αφού πρώτα περιγράφεται το πρόβλημα και τίθεται το ερώτημα, υπάρχει το εξής: "? Να απαντήσετε με ένα παράδειγμα εφαρμογής με την μορφή σεναρίου, καθώς και μια σύντομη περιγραφή για τον αντίστοιχο προγραμματισμό της διάδρασης."

Επομένως εξηγούμε όλα τις παραμέτρους και τα ζητήματα μέσω μόνο του παραδείγματος ή αναφέρουμε ό,τι θεωρούμε ότι αποτελεί απάντηση και μετά αναφέρουμε κι ένα παράδειγμα; Γιατί εγώ από αυτή τη διατύπωση τείνω προς το πρώτο...
Το θέμα κλειδώθηκε