Εγγραφη: Σάβ Σεπ 25, 2010 2:20 pm Δημοσ.: 355 Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
|
Αν και νομίζω ότι οι απαντήσεις περί του τρόπου της εξέτασης θα πρέπει να μεταφερθούνε σε διαφορετικό thread, εντούτοις θέλω να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου: - όσο "παράλογο" κι αν διαβαστεί, δεν νομίζω ότι θα πρέπει να συγχέουμε, Ανδρέα, την περυσινή μας εμπειρία, και, ειδικότερα, εκείνη της ΣΔΥ51, όπως πολύ εύστοχα έχεις αναφέρει, με τα "ανοικτά βιβλία", ως τρόπο εξέτασης, γενικότερα. Τον ίδιο τρόπο εξέτασης είχαμε και στην ΣΔΥ50, όπου κι εκεί, αν θυμάσαι, είχαμε αρκετούτσικα θέματα, albeit λιγότερων θεωρητικών απαιτήσεων από εκείνα της ΣΔΥ51. Κι αν θυμάσαι, επίσης, ο ΣΕΠ της 51 μας είχε πει ότι ήθελε να βάλει λιγότερα θέματα, αλλά ο συντονιστής (που ήταν ο κ. Καμέας, εκείνο το διάστημα, αν δεν κάνω λάθος) του είπε να προσθέσει άλλο ένα, το οποίο, εν τέλει, μας αποτελείωσε το χέρι!
- όπως λέει, από την άλλη, ο Παναγιώτης κι ο Τάσος, δεν υπάρχει κάποιο νόημα να ξεκινάμε να αποστηθίζουμε την ύλη τον τελευταίο μήνα, μετά από 4 πρακτικές γραπτές εργασίες κι, έστω, 2 θεωρητικές, όπως δεν υπήρχε και πέρυσι
- θεωρώ, δηλαδή, ότι η ύλη είναι τέτοιας μορφής κι έκτασης, που δεν θα έχουμε κάποιο ουσιαστικό όφελος από το να δώσουμε με κλειστά βιβλία. Όπως πέρυσι, δηλαδή, περισσότερο σημασία είχε να καταλαβαίνουμε τί διαβάζουμε και πού το διαβάζουμε, έτσι συμβαίνει και φέτος. Αν δεν έχει αφομοιώσει την ύλη ο φοιτητής, δεν έχει νόημα το κλειστό/ανοικτό βιβλίο - θα ξέρουμε ήδη ότι η γατούλα της γνώσης θα 'ναι "νεκρή", δίχως να κοιτάξουμε μέσα!
- τ' ανοικτά βιβλία, κλείνοντας, είναι μία πρακτική που εφαρμόζεται από πολλά πανεπιστήμια και τμήματα, όπως το καταλαβαίνω, και τα οποία προσκαλούν τον φοιτητή να προσέλθει στην αίθουσα των εξετάσεων δίχως το άγχος της αποστήθισης ή της απομνημόνευσης, αλλά
- αν θέλουν κλειστά βιβλία, τότε να βάλουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Κι ας βάλουν και "παγίδες". Αλλά όχι ανάπτυξης με κλειστό βιβλίο
Σε κάθε περίπτωση, θα το συζητήσουμε και με τον ΣΕΠ, όταν έρθει η ΟΣΣ με το καλό. Τώρα σημασία έχει να απαντηθούνε τα ερωτήματα του δευτέρου θέματος, τα οποία και προσομοιάζουν, υποτίθεται, την τελική εξέταση. Ας αναρωτηθούμε, λοιπόν: μπορούμε να τ' απαντήσουμε όλα τα θέματα, με χρόνο, δίχως "βοηθήματα"; Αν όχι, τότε δεν βλέπω το πώς θα γίνει ν' αλλάξει κάτι μέσα στους δύο μήνες που απομένουν για την τελική εξέταση. Αν ναι, όμως, τότε πάω πάσο!
|
|