Για τη Δραστηριότητα 7 και συγκεκριμμένα τις μεγάλες επιφάνειες πολυαφής ότι έχουμε δει αρκετά παραδείγματα τόσο στον Krumm όσο και στα papers των ΓΕ5 και 6.
Οπότε νομίζω ότι τα εργαλεία ανάπτυξης για οθόνες πολυπεπαφής θα πρέπει να διαθέτουν:
- υποστήριξη πολλαπλών χρηστών
- υποστήριξη διαστάσεων, ανάλυσης των διαφορετικών συσκευών (MS Surface, DiamondTouch μικρό και μεγάλο, και ότι άλλο ήθελε προκύψει)
- interaction objects που θα υποστηρίζουν τους διαφορετικούς τρόπους διάδρασης από αυτούς που υποστηρίζουν τα κλασσικά toolkits. Στο paper της ΓΕ 6 - 1δ αναφέρονται/προτείνονται τεχνικές διάδρασης για οθόνες πολυαφής.
- emulator για όσους στην διαδικασία της ανάπτυξης δε διαθέτουν την (ακριβή) οθόνη πολυαφής για δοκιμές
Όσον αφορά την τηλεόραση (Google TV) απ΄ότι κατάλαβα πρόκειται στην ουσία για έναν Η/Υ με μεγάλη οθόνη HD (
http://www.google.com/tv/get.html). H διάδραση θα γίνεται με κάποιο πληκτρολόγιο και χειριστήριο.
Επίσης νομίζω ότι θα τρέχει το Android.
Οπότε για το περιβάλλον ανάπτυξης:
- υποστήριξη άλλων διαστάσεων
- διάδραση όπως στο Android (ίσως να μη χρειάζονται τεχνικές αφής)
Στην Apple TV (
http://www.apple.com/appletv/) αλλάζει λίγο γιατί στο κουτί που πέρνεις για συνδέσεις στην τηλεόραση μπορείς να συνδέσεις και iPad από το οποίο μπορείς να χειρίζεσαι το περιβάλλον εργασίας, οπότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με κάτι ανάλογο του Dual Screen ... (ΓΕ6 - 1δ).
Και εδώ θα πρέπει το περιβάλλον ανάπτυξης να υποστηρίζει άλλες διαστάσεις προβολής και διάδραση όπως στο iOS και επιπλεόν συγχρονισμό μεταξύ των 2 συσκευών εξόδου.