Το θέμα κλειδώθηκε

2011-12 / ΓΕ3

Δευτ Ιαν 02, 2012 10:35 pm

Ανακοινώθηκε σήμερα η 3η ΓΕ.

Ας ρίξουμε μια ματιά και να τα ξαναπούμε.

Re: 2011-12 / ΓΕ3

Σάβ Ιαν 07, 2012 12:52 pm

Μπορεί κάποιος/κάποια να μου πει, με απλά λόγια, τι ακριβώς καταλαβαίνει ότι πρέπει να κάνουμε στο Θέμα 1 – Ερώτημα Γ.

Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι πρέπει να δώσουμε είναι:
  • 2 παραδείγματα χρήσης Computer Vision όπου, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, υποκαθίσταται η χρήση του ποντικού, και
  • 1 φανταστικό σενάριο για την καθημερινότητά μας.
Από τα παραπάνω, όπως εγώ το καταλαβαίνω, θέλει να επικεντρώσουμε την περιγραφή των παραδειγμάτων στο πως κάτι τέτοιο γίνεται προγραμματιστικά. Αυτό όμως δεν το ζητά και για το σενάριο.

Δεν είμαι όμως σίγουρος ότι το καταλαβαίνω σωστά. Τι άποψη έχετε οι υπόλοιποι;

Re: 2011-12 / ΓΕ3

Σάβ Ιαν 07, 2012 3:02 pm

Το λογικό θα ήταν να ζητά τη λειτουργική-προγραμματιστική περιγραφή για την εφαρμογή που θα προτείνουμε με μια περιγραφή του σεναρίου και ένα UML διάγραμμα.

Για τα παραδείγματα που θα βρούμε στη βιβλιογραφία δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να κάνουμε το ίδιο.

Μια ερώτηση στον ΣΕΠ ίσω να έλυνε την απορία μας.

Re: 2011-12 / ΓΕ3

Τρί Ιαν 10, 2012 11:01 am

Έλεγχος των Windows8 με τα μάτια
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=115546&catid=14

Re: 2011-12 / ΓΕ3

Πέμ Ιαν 12, 2012 10:42 am

Στην εκφώνηση ζητείται να περιγράψουμε πρόγραμμα που θα

" παρακολουθεί περισσότερα από ένα αντικείμενα ταυτόχρονα"

Στην παρακολούθηση ενός αντικειμένου, το κριτήριο είναι το χρώμα.

Στην παρακολούθηση περισσοτέρων αντικειμένων το κριτήριο θα είναι πάλι το χρώμα;

Θα βρίσκουμε δηλαδή αντικείμενα με το ίδιο (ή παραπλήσιο χρώμα) ή θα πρέπει να δηλώσουμε ξεχωριστά χρώματα παρακολούθησης;

Παναγιώτη, σχετικά με το παραπάνω, που έχεις αναρτήσει στο επίσημου forum του ΕΑΠ, προσπαθώ να βρω (στο Θέμα 1 / Ερώτημα Α) που γράφει για περισσότερα από ένα αντικείμενα και δεν μπορώ.
Θα μπορούσες να υποδείξεις το σημείο.

Re: 2011-12 / ΓΕ3

Πέμ Ιαν 12, 2012 1:43 pm

Στην προτελευταία πρόταση της εκφώνησης του 1α λέει:
"Τι αλλαγές (περιγραφή ή ψευδοκώδικας) θα πρέπει να γίνουν στον κώδικα του 16.11 ώστε να παρακολουθεί περισσότερα από ένα αντικείμενα ταυτόχρονα?"

Re: 2011-12 / ΓΕ3

Πέμ Ιαν 12, 2012 2:29 pm

galatisp έγραψε:Στην προτελευταία πρόταση της εκφώνησης του 1α λέει:
"Τι αλλαγές (περιγραφή ή ψευδοκώδικας) θα πρέπει να γίνουν στον κώδικα του 16.11 ώστε να παρακολουθεί περισσότερα από ένα αντικείμενα ταυτόχρονα?"

Παναγιώτη thanks for pointing out.
Απ’ ότι διαπιστώνω εδώ και μέρες δουλεύω με το «πρόχειρο» σε μορφή Word. Μετά και το e-mail του ΣΕΠ, είχα την εντύπωση ότι η μόνη διαφορά ήταν η βαρύτητα των ερωτημάτων του 2ου θέματος. Τώρα διαπιστώνω ότι υπάρχουν και άλλες διαφορές. Το θέμα είναι ότι έχω απαντήσει πάνω σ’ αυτό σχεδόν όλα τα ερωτήματα. Μάλλον θα πρέπει να τα ξαναδώ όλα από την αρχή.

Θα παρακαλούσα όποιον διαπιστώσει κάποια άλλη διαφορά, μεταξύ των δύο εκδόσεων, να κάνει ένα post και να μας ενημερώσει σχετικά.

Re: 2011-12 / ΓΕ3

Πέμ Ιαν 12, 2012 2:56 pm

Έχει προλάβει κανείς να ασχοληθεί με το bonus ???
Έχω κάποια προβλήματα που θα ήθελα να συζητήσουμε.

Re: 2011-12 / ΓΕ3

Δευτ Ιαν 16, 2012 11:59 pm

Μόλις έκανα την "υλοποίηση" του bonus, χωρίς ωστόσο να έχω κάνει το 2Β, οπότε, απλά έτρεξα το TUIO Demo, και φάνηκε να δουλεύει μια χαρά. Αν έχεις ακόμα θέματα προς συζήτηση Ανδρέα, ίσως μπορώ να βοηθήσω σε κάτι -αν και πολύ αμφιβάλλω, το ανάποδο είναι πιο πιθανό από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου... :oops:

Re: 2011-12 / ΓΕ3

Τρί Ιαν 17, 2012 8:42 am

Βάσω κατ’ αρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι στο 2Γ πρέπει να τρέξουμε τον κώδικα του 2Β και όχι το demo. Αντιλαμβάνομαι ότι το έκανες για δοκιμή, απλά το αναφέρω για μην μπερδέψουμε κανέναν.

Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα που είχα, ήταν κυρίως με το πώς ακριβώς το υλοποιούσε ο «τύπος» στο video – πχ με το χαρτί που έβαζε. Εμένα το χαρτί μου περιόριζε έντονα τον φωτισμό με αποτέλεσμα να μη μπορεί να διαβάζει εύκολα, ή και καθόλου, η κάμερα. Τελικά, κράτησα μόνο την ιδέα κουτί-κάμερα-γυαλί, αγνοώντας τα υπόλοιπα και όλα καλά.

Επίσης να αναφέρω, αν και δεν ξέρω αν τελικά αφορά έστω και έναν, ότι το reacTIVision, κατά κάποιον περίεργο τρόπο, αναγνωρίζει χωρίς καμία πατέντα και χωρίς κανένα κόπο την eye camera και εμφανίζει ένα Control Panel όπου θέτοντας τις ρυθμίσεις στο manual και παίζοντας λίγο με αυτές, μπορεί κανείς να έχει θεαματικά αποτελέσματα.

Τέλος να πω ότι, κατά την άποψή μου, το τέλειο κουτί, που δεν θα επηρεάζεται από τον εξωτερικό φωτισμό, θα πρέπει να έχει εσωτερικά φωτισμό. Περίπου το αντίθετο δηλαδή από αυτό που δείχνει το Video.
Το θέμα κλειδώθηκε