andreas έγραψε:
Βάσω κατ’ αρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι στο 2Γ πρέπει να τρέξουμε τον κώδικα του 2Β και όχι το demo. Αντιλαμβάνομαι ότι το έκανες για δοκιμή, απλά το αναφέρω για μην μπερδέψουμε κανέναν.
Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα που είχα, ήταν κυρίως με το πώς ακριβώς το υλοποιούσε ο «τύπος» στο video – πχ με το χαρτί που έβαζε. Εμένα το χαρτί μου περιόριζε έντονα τον φωτισμό με αποτέλεσμα να μη μπορεί να διαβάζει εύκολα, ή και καθόλου, η κάμερα. Τελικά, κράτησα μόνο την ιδέα κουτί-κάμερα-γυαλί, αγνοώντας τα υπόλοιπα και όλα καλά.
Επίσης να αναφέρω, αν και δεν ξέρω αν τελικά αφορά έστω και έναν, ότι το reacTIVision, κατά κάποιον περίεργο τρόπο, αναγνωρίζει χωρίς καμία πατέντα και χωρίς κανένα κόπο την eye camera και εμφανίζει ένα Control Panel όπου θέτοντας τις ρυθμίσεις στο manual και παίζοντας λίγο με αυτές, μπορεί κανείς να έχει θεαματικά αποτελέσματα.
Τέλος να πω ότι, κατά την άποψή μου, το τέλειο κουτί, που δεν θα επηρεάζεται από τον εξωτερικό φωτισμό, θα πρέπει να έχει εσωτερικά φωτισμό. Περίπου το αντίθετο δηλαδή από αυτό που δείχνει το Video.
Είδες που στα'λεγα; Πιο πολλά είχες τελικά να πεις εσύ για να με βοηθήσεις, παρά εγώ εσένα...
Κατά τα άλλα, ναι, το Demo το έτρεξα δοκιμαστικά και πράγματι, το χαρτί δεν εξυπηρετεί για τα fiducials αλλά για το finger tracking που θέλει να πετύχει ο δημιουργός του video. Για το φωτισμό δεν ξέρω τι να σου πω, αρκέστηκα στα μέτρια αποτελέσματα που είχα με τον τρόπο που δείχνει στο video.
Τέλος, αυτό με την eye camera είναι πραγματικά καλά νέα! Κυρίως γιατί δεν είχα σκεφτεί καθόλου να τη χρησιμοποιήσω, μετά τα τελευταία που είχαμε πει στη ΓΕ2. Το TUIO όμως την αναγνωρίζει κανονικά; (Φαντάζομαι πως ναι, απλά είχα αρχίσει να πιστεύω πως ό,τι έχει να κάνει με συνεργασία Processing και Eye camera ήταν καταδικασμένο να μη δουλέψει ποτέ.)