Το θέμα κλειδώθηκε

2012-13 / 3η Εργασία

Παρ Φεβ 15, 2013 11:20 am

Καλησπέρα παιδιά,
έχετε ξεκινήσει τη μελέτη της 3ης εργασίας?
Πως σας φαίνεται σε σύγκριση με τις προηγούμενες?

Re: 3η Εργασία

Παρ Φεβ 15, 2013 12:59 pm

Εγώ ακόμα παλεύω με την 3η της ΣΔΥ-50. Ελπίζω η αυτή της ΣΔΥ-51 να είναι ευκολότερη από τις προηγούμενες γιατί ο χρόνος δεν μου βγαίνει :cry:

Re: 3η Εργασία

Κυρ Φεβ 17, 2013 2:56 pm

Είναι αλήθεια ότι όσοι έχουν και τις δύο θεματικές ζορίζονται αρκετά. Υπομονή παιδια..!

Re: 3η Εργασία

Πέμ Φεβ 21, 2013 3:06 pm

Εγώ πραγματικά θαυμάζω όποιον παρακολουθεί και τις δύο ενότητες, κυρίως λόγω της 51. Θα τα είχα παρατήσει αν δεν είχα ήδη κάποιο υπόβαθρο από την 50.
Υπάρχει κάποιος πραγματικά που θα ασχοληθεί σοβαρά με το ερώτημα 2Β; Έλειπα από την ΟΣΣ (το υλικό που είναι;) και δεν ξέρω τι ειπώθηκε. Το θέμα αυτό είναι μια εργασία από μόνο του. Σε κανονικό πανεπιστήμιο, θα γινόταν από ομάδες και όχι ατομικά, οπότε δε θα έπρεπε να υπάρχει καθόλου σε εργασία του ΕΑΠ.

Re: 3η Εργασία

Πέμ Φεβ 28, 2013 1:01 pm

polpol έγραψε:Εγώ πραγματικά θαυμάζω όποιον παρακολουθεί και τις δύο ενότητες, κυρίως λόγω της 51. Θα τα είχα παρατήσει αν δεν είχα ήδη κάποιο υπόβαθρο από την 50.
Υπάρχει κάποιος πραγματικά που θα ασχοληθεί σοβαρά με το ερώτημα 2Β; Έλειπα από την ΟΣΣ (το υλικό που είναι;) και δεν ξέρω τι ειπώθηκε. Το θέμα αυτό είναι μια εργασία από μόνο του. Σε κανονικό πανεπιστήμιο, θα γινόταν από ομάδες και όχι ατομικά, οπότε δε θα έπρεπε να υπάρχει καθόλου σε εργασία του ΕΑΠ.


Πραγματικά είναι δύσκολη η παρακολούθηση των δύο ενοτήτων. Απαιτούν να αφιερώσεις πολύ χρόνο και κόπο. Προσωπικά πιστευω ότι η ΣΔΥ51 είναι πολύ ευκολότερη από την ΣΔΥ50.
Με το ερώτημα 2Β ασχολήθηκα σοβαρά εγώ διότι μου φάνηκε ενδιαφέρον.(αν και δεν το έχω ολοκληρώσει ακόμα). Το σενάριο είναι να κάνει αξιολόγηση του πρωτοτύπου χρησιμοποιώντας όποια εργαλεία εσύ θέλεις.(Προσωπικά επέλεξα συνέντευξη και ερωτηματολόγια).
Το πείραμα θα γίνει μόνο εργαστηριακά τελικά γιατί δεν μπορούμε να το διεξάγουμε σε πραγματικές συνθήκες επειδή δεν υπάρχει η εφαρμογή σε λειτουργία.
Στην πρώτη φάση πρέπει να βρεις 5 εθελοντές και να κάνεις το πείραμα. Να βγάλεις συμπεράσματα και να διορθώσεις την εφαρμογή σου , ώστε να γίνει πιο λειτουργική.
Στην δεύτερη φάση πρέπει να κάνεις το ίδιο με άλλους 5 εθελοντές (διαφορετικούς από τους πρώτους) και στη συνέχεια να καταγράψεις ξανά τα συμπεράσματα σχετικά με το τι θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω.
Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον αλλά απαιτεί αρκετό χρόνο...

Re: 3η Εργασία

Παρ Μαρ 01, 2013 4:22 pm

stella έγραψε:
polpol έγραψε:Εγώ πραγματικά θαυμάζω όποιον παρακολουθεί και τις δύο ενότητες, κυρίως λόγω της 51. Θα τα είχα παρατήσει αν δεν είχα ήδη κάποιο υπόβαθρο από την 50.
Υπάρχει κάποιος πραγματικά που θα ασχοληθεί σοβαρά με το ερώτημα 2Β; Έλειπα από την ΟΣΣ (το υλικό που είναι;) και δεν ξέρω τι ειπώθηκε. Το θέμα αυτό είναι μια εργασία από μόνο του. Σε κανονικό πανεπιστήμιο, θα γινόταν από ομάδες και όχι ατομικά, οπότε δε θα έπρεπε να υπάρχει καθόλου σε εργασία του ΕΑΠ.


Πραγματικά είναι δύσκολη η παρακολούθηση των δύο ενοτήτων. Απαιτούν να αφιερώσεις πολύ χρόνο και κόπο. Προσωπικά πιστευω ότι η ΣΔΥ51 είναι πολύ ευκολότερη από την ΣΔΥ50.
Με το ερώτημα 2Β ασχολήθηκα σοβαρά εγώ διότι μου φάνηκε ενδιαφέρον.(αν και δεν το έχω ολοκληρώσει ακόμα). Το σενάριο είναι να κάνει αξιολόγηση του πρωτοτύπου χρησιμοποιώντας όποια εργαλεία εσύ θέλεις.(Προσωπικά επέλεξα συνέντευξη και ερωτηματολόγια).
Το πείραμα θα γίνει μόνο εργαστηριακά τελικά γιατί δεν μπορούμε να το διεξάγουμε σε πραγματικές συνθήκες επειδή δεν υπάρχει η εφαρμογή σε λειτουργία.
Στην πρώτη φάση πρέπει να βρεις 5 εθελοντές και να κάνεις το πείραμα. Να βγάλεις συμπεράσματα και να διορθώσεις την εφαρμογή σου , ώστε να γίνει πιο λειτουργική.
Στην δεύτερη φάση πρέπει να κάνεις το ίδιο με άλλους 5 εθελοντές (διαφορετικούς από τους πρώτους) και στη συνέχεια να καταγράψεις ξανά τα συμπεράσματα σχετικά με το τι θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω.
Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον αλλά απαιτεί αρκετό χρόνο...


Μου κάνει εντύπωση η φράση που έβαλα σε έντονα γράμματα γιατί στην ΟΣΣ ο καθηγητής είπε ότι είναι στην δικιά μας ευχέρεια το πώς θα εξομοιώσουμε τη δόνηση ή τον ήχο στο πείραμα στο πεδίο. Στέλλα το να απορρίψεις το πείραμα στο πεδίο το στήριξες σε βιβλιογραφία ;
Επίσης στο πρωτότυπο στην οθόνη με το μωβ ραντάρ(!) το 79 είναι μέτρα ; Τι δείχνει η εικόνα; Γωνία απόκλισης απ' τον στόχο; Στην προηγούμενη οθόνη πάντως με το χάρτη πρέπει να είναι μοίρες.

Re: 3η Εργασία

Σάβ Μαρ 02, 2013 2:21 am

nidouv έγραψε:
stella έγραψε:
polpol έγραψε:Εγώ πραγματικά θαυμάζω όποιον παρακολουθεί και τις δύο ενότητες, κυρίως λόγω της 51. Θα τα είχα παρατήσει αν δεν είχα ήδη κάποιο υπόβαθρο από την 50.
Υπάρχει κάποιος πραγματικά που θα ασχοληθεί σοβαρά με το ερώτημα 2Β; Έλειπα από την ΟΣΣ (το υλικό που είναι;) και δεν ξέρω τι ειπώθηκε. Το θέμα αυτό είναι μια εργασία από μόνο του. Σε κανονικό πανεπιστήμιο, θα γινόταν από ομάδες και όχι ατομικά, οπότε δε θα έπρεπε να υπάρχει καθόλου σε εργασία του ΕΑΠ.


Πραγματικά είναι δύσκολη η παρακολούθηση των δύο ενοτήτων. Απαιτούν να αφιερώσεις πολύ χρόνο και κόπο. Προσωπικά πιστευω ότι η ΣΔΥ51 είναι πολύ ευκολότερη από την ΣΔΥ50.
Με το ερώτημα 2Β ασχολήθηκα σοβαρά εγώ διότι μου φάνηκε ενδιαφέρον.(αν και δεν το έχω ολοκληρώσει ακόμα). Το σενάριο είναι να κάνει αξιολόγηση του πρωτοτύπου χρησιμοποιώντας όποια εργαλεία εσύ θέλεις.(Προσωπικά επέλεξα συνέντευξη και ερωτηματολόγια).
Το πείραμα θα γίνει μόνο εργαστηριακά τελικά γιατί δεν μπορούμε να το διεξάγουμε σε πραγματικές συνθήκες επειδή δεν υπάρχει η εφαρμογή σε λειτουργία.
Στην πρώτη φάση πρέπει να βρεις 5 εθελοντές και να κάνεις το πείραμα. Να βγάλεις συμπεράσματα και να διορθώσεις την εφαρμογή σου , ώστε να γίνει πιο λειτουργική.
Στην δεύτερη φάση πρέπει να κάνεις το ίδιο με άλλους 5 εθελοντές (διαφορετικούς από τους πρώτους) και στη συνέχεια να καταγράψεις ξανά τα συμπεράσματα σχετικά με το τι θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω.
Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον αλλά απαιτεί αρκετό χρόνο...


Μου κάνει εντύπωση η φράση που έβαλα σε έντονα γράμματα γιατί στην ΟΣΣ ο καθηγητής είπε ότι είναι στην δικιά μας ευχέρεια το πώς θα εξομοιώσουμε τη δόνηση ή τον ήχο στο πείραμα στο πεδίο. Στέλλα το να απορρίψεις το πείραμα στο πεδίο το στήριξες σε βιβλιογραφία ;
Επίσης στο πρωτότυπο στην οθόνη με το μωβ ραντάρ(!) το 79 είναι μέτρα ; Τι δείχνει η εικόνα; Γωνία απόκλισης απ' τον στόχο; Στην προηγούμενη οθόνη πάντως με το χάρτη πρέπει να είναι μοίρες.



Δεν ξέρω σε ποιο τμήμα είσαι...αλλά εμάς στη Θεσσαλονίκη μας έδωσε αυτές τις οδηγίες. Γιατι διαφορετικά θα έπρεπε να την αναπτυξουμε κιόλας σε android... Ο αριθμός 79 εαν πας να διορθώσεις το πρωτότυπο, είναι και στις 2 περιπτώσεις μέτρα (η απόσταση σου από το σημείο ενδιαφέροντος) αλλά για κάποιο λόγο δεν φαίνεται...

Re: 3η Εργασία

Σάβ Μαρ 02, 2013 11:13 pm

Η απόσταση από το σημείο είναι 600 μέτρα (το δίνει στην λίστα) άρα είναι σίγουρα μοίρες στη σελίδα με τον χάρτη. Εγώ προσωπικά θα θεωρήσω ότι είναι μοίρες και στη δεύτερη περίπτωση. Καλή συνέχεια.

Re: 3η Εργασία

Κυρ Μαρ 03, 2013 1:24 am

sophi_kl έγραψε:Η απόσταση από το σημείο είναι 600 μέτρα (το δίνει στην λίστα) άρα είναι σίγουρα μοίρες στη σελίδα με τον χάρτη. Εγώ προσωπικά θα θεωρήσω ότι είναι μοίρες και στη δεύτερη περίπτωση. Καλή συνέχεια.


Στην οθόνη με το χάρτη συμφωνώ κι εγώ, το 79 μοίρες στ' αριστερά έχει νόημα κι επαληθεύεται κι απ' τη θέση του σημείου Α στο χάρτη.
Αλλά στην εικόνα με την πυξίδα - ραντάρ ή ότι είναι αυτό, τι νόημα έχει η φράση 79 μοίρες μπροστά ; Το μόνο που φαντάζομαι είναι ότι είναι επίτηδες λάθος για να το αναφέρει ο χρήστης και να το καταγράψουμε. Αλλά όπως είπε κι η Στέλλα στην επεξεργασία του πρωτοτύπου φαίνονται μέτρα.... Μπάχαλο.
Στην οθόνη με το ραντάρ πάντως ο χρήστης υποτίθεται ότι βλέπει την γωνία απόκλισης του από το σημείο ενδιαφέροντος, σωστά;
Το θέμα κλειδώθηκε