Ημερομηνία Πέμ Μάιος 09, 2024 10:57 pm

2010-11 / 2η ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Προβολή ενεργών θεμάτων

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Κλειδωμένη Δ. Συζήτηση Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να δημοσιεύσετε άλλες απαντήσεις  [ 256 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:13 pm   

Εγγραφη: Σάβ Οκτ 09, 2010 5:16 pm
Δημοσ.: 318
Τοποθεσια: Αθήνα
Η απάντηση του κ. Γαβαλά όσον αφορά αυτό το κομμάτι ήταν εν ολίγοις η εξής:
Παράθεση:
Ένα σύστημα όπως το GUIDE περιλαμβάνει μια σειρά από υπηρεσίες/εφαρμογές. Κάθε μία από αυτές ενδέχεται να ακολουθεί ένα διαφορετικό αρχιτεκτονικό μοντέλο. Σε άλλες περιπτώσεις θα μπορούσαμε ίσως να είχαμε ριζικά διαφορετικά σχήματα (πολύ πιο διαφορετικά απ’ ό,τι είναι τα Σχήματα 2 και 5 μεταξύ τους, π.χ. να έχουμε μια client/server και μια P2P υπηρεσία που να παρέχονται κάτω από το ίδιο «σύστημα»). Τώρα, σχετικά με το «ΠΟΙΟ» στην εκφώνηση, εντάξει, δεν είχε κανένα σκοπό να παραπλανήσει, ίσως το «ποια» να ήταν πολύ «καθοδηγητικό».

Συν του ότι σε κάποιους που είχαν εξηγήσει επαρκώς την επιλογή όπως λέει, τους έκοψε ελάχιστα ως καθόλου.

Δεν ξέρω, μάλλον στις απαντήσεις μου θεωρώ δεδομένα κάποια πράγματα που είτε δεν είναι, είτε οι καθηγητές θέλουν να τα εξηγήσεις έτσι κι αλλιώς. Όπως και να το κάνουμε η εκφώνηση για άλλη μια φορά ήταν ελλιπής για μένα. Θα τα συζητήσουμε περισσότερο στην επόμενη ΟΣΣ :)

Οι υπόλοιποι της Αθήνας πως τα πήγατε;

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 24, 2011 1:35 pm   

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 24, 2010 10:47 am
Δημοσ.: 8
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
thodorisk έγραψε:
shannon έγραψε:
Επιβεβαιώνω και εγώ τα νούμερα των dali και sevaggelinos.
Για τον υπολογισμό ΟΛΩΝ των μεγεθών χρησιμοποίησα αποκλειστικά double όπως είναι και το σωστό.Η στρογγυλοποίηση γίνεται στην τελευταία μετατροπή από double σε String.

Θα ήθελα να ακούσω μία αιτιολόγηση, πως μπορεί ένα σημείο να έχει δεκαδικές συντεταγμένες. Να μάθουμε και εμείς δηλαδή, γιατί είναι το σωστό αυτό :)


Γενικά στα μαθηματικά οι συντεταγμένες σημείων ως προς κάποιο σύστημα αναφοράς είναι πραγματικοί αριθμοί.Άρα έχουν δεκαδικές συντεταγμένες.

Στο συγκεκριμένο πρόβλημα οι συντεταγμένες έχουν προέλθει από κάποιο υποθετικό σύστημα μέτρησης, αλλά δεν προκύπτει από πουθενά πως το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί μόνο ακεραίους.

Τέλος ο τρόπος αναπαράστασης των σημείων στην οθόνη του υπολογιστή δεν έχει καμία σχέση με το πρόβλημα, που είναι η απαλοιφή θορύβου από τα δεδομένα του συστήματος μέτρησης.
(Παρεμπιπτόντως εγώ χρησιμοποίησα δεκαδικές συντεταγμένες και στο κομμάτι των γραφικών παραστάσεων)


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 24, 2011 2:59 pm   

Εγγραφη: Τρί Αύγ 17, 2010 1:11 pm
Δημοσ.: 427
Τοποθεσια: Αθήνα
Καλησπέρα σε όλους,

εγώ με άριστα το 100 πήρα 88. Εκεί που έχασα βαθμούς ήταν στο θέμα 2ο (5 βαθμούς) και συγκεκριμένα στην αιτιολόγηση του 2.Β που ήταν τελείως άστοχη όπως σχολίασε ο καθηγητής. Εκεί που πιστέυω πως δεν έπρεπε να χάσω είναι στο dijkstra. Είχα φυσικά σωστό αποτέλεσμα και σωστή διαδικασία αλλά λόγω μη "σωστής" γραφικής απεικόνισης (τα έκανα ακριβώς όπως στο videaki στο youtube) έχασα 3,5 μονάδες. Τα υπόλοιπα ήταν ψιλά γράμματα απο εδώ και απο εκεί. Τέλοσπαντων όπως και να έχει είμαι ευχαριστημένη απο το αποτέλεσμα γιατί προσωπικά με κούρασε πολύ αυτή η εργασία και με δυσκόλεψε αρκετά. Όπως και στην προηγούμενη δεν σκοπεύω να σταθώ σε λεπτομέρειες.

Θοδωρή μπράβο πήγες πολύ καλά!! Όσο για τα υπόλοιπα ναι μπορείς να τα συζητήσεις και στην ΟΣΣ. Πάντως προσωπική μου γνώμη είναι πως καλό είναι στις ΟΣΣ να καταφέρνουμε να εξοικονομούμε περισσότερο χρόνο για την επόμενη εργασία. Κάθε φορά καταφέρνουμε και συζητάμε για την εργασία τα τελευταία δέκα λέπτα, τρέχουμε σαν τρελοί και τελικά δεν προλαβαίνουμε να πάρουμε τις διευκρινήσεις που χρειαζόμαστε έτσι ώστε να αποφεύγουμε ανούσια λάθη και παρεξηγήσεις. Κατανοώ πως η συζήτηση πάνω στην προηγούμενη εργασία μπορεί να ξεκαθαρίσει θέματα και για τις επόμενες...αλλά αν με ρωτάς θα προτιμούσα να μην αναλωθούμε στην συζήτηση της εργασίας καθενός απο εμάς με τον καθηγητή.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 24, 2011 4:57 pm   
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιούλ 05, 2009 2:44 pm
Δημοσ.: 920
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ
Χριστίνα αυτό με την συζήτηση της επόμενης εργασίας στο τελευταίο δεκάλεπτο ίσως να μην είναι σύμπτωση ή κατασπατάληση του χρόνου από μεριάς των φοιτητών. Έχω γνωρίσει αρκετούς ΣΕΠ οι οποίοι εμφανώς επεδίωκαν να μείνει όσο το δυνατόν λιγότερος χρόνος για την συζήτηση της επόμενης εργασίας, έτσι ώστε να δώσουν μεν τις κατευθυντήριες γραμμές που αυτοί είχαν κατά νου, αλλά να μην πιεστούν με ερωτήσεις για περισσότερες λεπτομέρειες. Ίσως φοβούμενοι ότι μπορεί να αναγκαστούν να πουν πράγματα επί της ουσίας των λύσεων.

Τώρα όσον αφορά τον βαθμό σου, ~9, είναι μια χαρά. Το θέμα είναι αν εσύ αισθάνεσαι δικαιωμένη μ’ αυτόν. Γενικά πάντως, και αυτό είναι ευχάριστο, οι βαθμοί που ακούγονται είναι από αξιοπρεπείς έως άριστοι. Δυστυχώς στα προπτυχιακά του ΕΑΠ δεν συμβαίνει το ίδιο. Σε όλες τις θεματικές θυμάμαι να ακούγονται βαθμοί από 1 έως 10 – κυριολεκτικά καλύπτοντας όλο το δυνατό φάσμα βαθμολογίας και μάλιστα με ομοιόμορφη κατανομή και όχι με εξαιρέσεις του στυλ ένα 2 ένα 5 και όλοι οι άλλοι πάνω από 6.


Κάποια στιγμή σκέφτηκα να κάνω μία δημοσκόπηση με τις βαθμολογίες των εργασιών αλλά βλέποντας ότι μόλις 13 στους 60 απάντησαν ανώνυμα για την σειρά κλήρωσής τους, για κάτι τελείως τυχαίο δηλαδή, και το ξανά τονίζω ανώνυμα, συμπέρανα ότι δεν θα υπάρξει συμμετοχή κι’ έτσι δεν το έκανα.


Κορυφή
 Προφίλ WWW  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 24, 2011 5:52 pm   

Εγγραφη: Τρί Αύγ 17, 2010 1:11 pm
Δημοσ.: 427
Τοποθεσια: Αθήνα
andreas έγραψε:
Χριστίνα αυτό με την συζήτηση της επόμενης εργασίας στο τελευταίο δεκάλεπτο ίσως να μην είναι σύμπτωση ή κατασπατάληση του χρόνου από μεριάς των φοιτητών. Έχω γνωρίσει αρκετούς ΣΕΠ οι οποίοι εμφανώς επεδίωκαν να μείνει όσο το δυνατόν λιγότερος χρόνος για την συζήτηση της επόμενης εργασίας, έτσι ώστε να δώσουν μεν τις κατευθυντήριες γραμμές που αυτοί είχαν κατά νου, αλλά να μην πιεστούν με ερωτήσεις για περισσότερες λεπτομέρειες. Ίσως φοβούμενοι ότι μπορεί να αναγκαστούν να πουν πράγματα επί της ουσίας των λύσεων.

Τώρα όσον αφορά τον βαθμό σου, ~9, είναι μια χαρά. Το θέμα είναι αν εσύ αισθάνεσαι δικαιωμένη μ’ αυτόν. Γενικά πάντως, και αυτό είναι ευχάριστο, οι βαθμοί που ακούγονται είναι από αξιοπρεπείς έως άριστοι. Δυστυχώς στα προπτυχιακά του ΕΑΠ δεν συμβαίνει το ίδιο. Σε όλες τις θεματικές θυμάμαι να ακούγονται βαθμοί από 1 έως 10 – κυριολεκτικά καλύπτοντας όλο το δυνατό φάσμα βαθμολογίας και μάλιστα με ομοιόμορφη κατανομή και όχι με εξαιρέσεις του στυλ ένα 2 ένα 5 και όλοι οι άλλοι πάνω από 6.


Κάποια στιγμή σκέφτηκα να κάνω μία δημοσκόπηση με τις βαθμολογίες των εργασιών αλλά βλέποντας ότι μόλις 13 στους 60 απάντησαν ανώνυμα για την σειρά κλήρωσής τους, για κάτι τελείως τυχαίο δηλαδή, και το ξανά τονίζω ανώνυμα, συμπέρανα ότι δεν θα υπάρξει συμμετοχή κι’ έτσι δεν το έκανα.


Αντρέα σε ευχαριστώ πολύ! Εντάξει για να είμαι ειλικρινής θεωρώ και εγω υπερβολική την αφαίρεση κάποιων μονάδων στην εργασία μου (ειδικά στον dijkstra και στο 2ο θέμα), αλλά δεν είμαι διατεθειμένη να ασχοληθώ. Δεν είναι δηλαδή σε βαθμό που να με ενοχλεί τόσο ώστε να μπω στη διαδικασία να το ψάξω παραπάνω. Και αν κόπηκε κάτι παραπάνω απο εδω, προστέθηκε κάτι άλλο σε ένα άλλο θέμα. Γι αυτό πραγματικά δεν θέλω να επιμένω και να είμαι απόλυτη επειδή πιστευω πως και οι καθηγητές αν τα παραψάχνανε σίγουρα στα θέματα που μας έχουν πχ 10/10 θα μπορούσαν να κόψουν μονάδες.

Όσο για αυτό που λες....για τον χρόνο που αφιερώνουμε στις ΟΣΣ σχετικά με τις νέες εργασίες, ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί ποτε οτι μπορεί να γίνεται επίτηδες. Όμως στις δικές μας συναντήσεις στην Αθήνα βλέπω την πρόθεση απο τον καθηγητή να μας βοηθήσει με διευκρινήσεις αλλά δεν βγαίνει ο χρόνος. Το προσπαθεί ο άνθρωπος (προσπερνάει πράγματα) για να καταφέρουμε να πάμε στην εργασία και πάλι δεν φτάνει ο χρόνος. Και εγω το αποδίδω σε σημαντικό βαθμό στις συζητήσεις που κάνουμε για την εργασία και τις απορίες καθενός απο εμάς που μπορούν να λυθούν και με προσωπική συζήτηση η με ανταλλαγή email και τηλεφωνήματος. Τονίζω πάλι πως είμαι υπερ του να λυθούν απορίες αλλά σε γενικό επίπεδο και οχι συγκεκριμένες. Να μπορούμε να ωφεληθούμε όλοι απο αυτές.
Τέλος να πω πως συγκεκριμένα ο καθηγητής στο τμήμα της Αθήνας έχει κατά τη γνώμη μου σίγουρα την πρόθεση να μας επεξηγήσει τις εργασίες, επειδή και μετά την 2η ΟΣΣ έστειλε διευκρινιστικό παράδειγμα πάνω στα φίλτρα. Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν οι υπόλοιποι αλλά θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να την ακούσω!

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 24, 2011 6:38 pm   

Εγγραφη: Σάβ Οκτ 09, 2010 5:16 pm
Δημοσ.: 318
Τοποθεσια: Αθήνα
shannon έγραψε:
Γενικά στα μαθηματικά οι συντεταγμένες σημείων ως προς κάποιο σύστημα αναφοράς είναι πραγματικοί αριθμοί.Άρα έχουν δεκαδικές συντεταγμένες.

Στο συγκεκριμένο πρόβλημα οι συντεταγμένες έχουν προέλθει από κάποιο υποθετικό σύστημα μέτρησης, αλλά δεν προκύπτει από πουθενά πως το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί μόνο ακεραίους.

Τέλος ο τρόπος αναπαράστασης των σημείων στην οθόνη του υπολογιστή δεν έχει καμία σχέση με το πρόβλημα, που είναι η απαλοιφή θορύβου από τα δεδομένα του συστήματος μέτρησης.
(Παρεμπιπτόντως εγώ χρησιμοποίησα δεκαδικές συντεταγμένες και στο κομμάτι των γραφικών παραστάσεων)

Χαίρομαι που μου απάντησες, βλέποντας ότι δεν απαντάς θεώρησα ότι με αγνόησες :P

Αυτό το υποθετικό σύστημα μέτρησης όπως λες πολύ σωστά, έβγαλε ένα αρχείο μετρήσεων όπου όλα τα σημεία ήταν με ακέραιες συντεταγμένες. Λογικό (κατ' εμέ) λοιπόν να θεωρηθεί ότι το υποθετικό αυτό σύστημα στηρίζεται σε σημεία ακέραιων συντεταγμένων. ;)

Θα με ενδιέφερε πάντως να μάθω πως υλοποίησες το γραφικό κομμάτι δεδομένου ότι η Graphics που χρησιμοποιήσαμε κάποιοι εδώ μέσα, σχεδιάζει με ακέραιες συντεταγμένες. :)

xpet έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,

εγώ με άριστα το 100 πήρα 88. [...]
Κατανοώ πως η συζήτηση πάνω στην προηγούμενη εργασία μπορεί να ξεκαθαρίσει θέματα και για τις επόμενες...αλλά αν με ρωτάς θα προτιμούσα να μην αναλωθούμε στην συζήτηση της εργασίας καθενός απο εμάς με τον καθηγητή.

Χριστίνα και σένα ο βαθμός σου είναι πολύ καλός. Και εγώ αν δεν είχα την γραφική απεικόνιση με τον έξτρα βαθμό τόσο θα είχα πάρει.
Όσον αφορά τον χρόνο που λες, συμφωνώ. Προσωπικά ότι διαφωνίες είχα, αυτή τη φορά τις έλυσα μέσω email με τον καθηγητή. Το μόνο που με ενδιαφέρει να συζητήσουμε στην ΟΣΣ, είναι το θέμα με το GUIDE που κατ' εμέ η εκφώνηση ήταν παραπλανητική. Δεν σκοπεύω να επεκταθώ περισσότερο.

xpet έγραψε:
Τέλος να πω πως συγκεκριμένα ο καθηγητής στο τμήμα της Αθήνας έχει κατά τη γνώμη μου σίγουρα την πρόθεση να μας επεξηγήσει τις εργασίες, επειδή και μετά την 2η ΟΣΣ έστειλε διευκρινιστικό παράδειγμα πάνω στα φίλτρα. Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν οι υπόλοιποι αλλά θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να την ακούσω!

Ούτε εγώ είμαι της άποψης ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής τρώει χρόνο επίτηδες. Άλλωστε κάθε φορά καθόμαστε παραπάνω ώρα σε σημείο να μας διώχνουν από το κτήριο ως τελευταίους. Απλά μάλλον στην προσπάθεια του να εξηγήσει όσο μπορεί και να καλύψει όσο γίνεται την ύλη, μαζί με τις ασκήσεις των ΟΣΣ, δεν του φτάνουν οι τέσσερις ώρες.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 24, 2011 8:00 pm   

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 24, 2010 10:47 am
Δημοσ.: 8
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
@thodorisk

Η καθυστέρηση οφείλεται στον πολύ μεγάλο φόρτο που έχω τελευταία στην δουλειά.

Η δική μου υλοποίηση έγινε με χρήση open-source βιβλιοθήκης για γραφήματα.
Αυτή σου δίνει zoom,εξαγωγή σε pdf,και πάρα πολλά άλλα.
(Το API όμως είναι κάπως πολύπλοκο)

Δες ένα demo:

http://www.jfree.org/jfreechart/jfreech ... -demo.jnlp

Τώρα για τις συντεταγμένες,τελικά καταλήγει φιλοσοφικό το ζήτημα μάλλον, και εξαρτάται από το τι θεωρείς ως είσοδο.
Πάντως αν στρογγυλοποιήσεις, δεν εκτιμάς την απόδοση του φίλτρου αλλά την απόδοση του συστήματος Φίλτρο+στρογγυλοποίηση.
Δηλαδή εκτός από την στατιστική,χρησιμοποιείς και κάποια extra πληροφορία για την απαλοιφή του θορύβου.


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 24, 2011 8:27 pm   

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 21, 2010 5:02 pm
Δημοσ.: 77
Τοποθεσια: Αθήνα
86 για μενα που ηταν γενικα δικαιη βαθμολογια. Καποιες ενστασεις στο οτι μου κοπηκαν οι μισες μοναδες απτα γραφηματα επειδη τα αποθηκευα, αντι να τα εμφανιζω (ενω τα γραφηματα ηταν σωστα) αλλα no big deal. Προσπαθησα περισσοτερο απο την πρωτη εργασια και αυτο αντικατοπτριστηκε στην βαθμολογια. Να δουμε και τι θα γινει με τη ΣΔΥ 51 τωρα, που αποτι φαινεται επειδη επεται της ΣΔΥ50 παντα παραδιδω χειροτερες εργασιες λογω ψυχολογικης κοπωσης :D


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 24, 2011 9:23 pm   

Εγγραφη: Τρί Μαρ 09, 2010 4:55 pm
Δημοσ.: 106
Τοποθεσια: Ηράκλειο
Καλησπέρα σε όλους.

Κι εγώ όπως οι περισσότεροι απ ότι κατάλαβα έχασα κάποια points (2) στον Dijsktra ενώ όπως περίμενα δεν τα πήγα και τόσο καλά στο 3ο θέμα. Ευτυχώς έκανα την γραφική απεικόνιση και τελικά πήρα 96. Για μένα πάντως μακάρι και οι επόμενες ασκήσεις να έχουν περισσότερο κώδικα.

Καλή συνέχεια σε όλους μας


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 25, 2011 9:13 am   
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιούλ 05, 2009 2:44 pm
Δημοσ.: 920
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ
shannon έγραψε:
...
Η δική μου υλοποίηση έγινε με χρήση open-source βιβλιοθήκης για γραφήματα.
Αυτή σου δίνει zoom,εξαγωγή σε pdf,και πάρα πολλά άλλα.
(Το API όμως είναι κάπως πολύπλοκο)

Δες ένα demo:

http://www.jfree.org/jfreechart/jfreech ... -demo.jnlp
...

Φίλε Shannon τέλειο το εργαλείο που βρήκες. Παρ’ όλα αυτά νομίζω ότι δεν άρμοζε για την εργασία μας. Δεν ξέρω πόσο σε παίδεψε για να βρεις άκρη με το σχετικό API αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν άξιζε για μία παλιο-γραμμή που είχαμε να κάνουμε να ψάξεις, να βρεις, να κατεβάσεις, να εγκαταστήσεις, να μελετήσεις και τέλος να χρησιμοποιήσεις ένα τέτοιο API.

Σε κάθε περίπτωση όμως είναι φανταστικά τα εφέ που σου προσφέρει και θα άξιζε τον κόπο να ασχοληθεί κανείς – για κάτι πιο σοβαρό όμως.


Κορυφή
 Προφίλ WWW  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Κλειδωμένη Δ. Συζήτηση Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να δημοσιεύσετε άλλες απαντήσεις  [ 256 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group •
Μετάφραση Jorfan και phpBB2.gr
Style originally created by Volize © 2003 • Redesigned SkyLine by MartectX © 2008 - 2009