Δευτ Ιαν 24, 2011 12:13 pm
Ένα σύστημα όπως το GUIDE περιλαμβάνει μια σειρά από υπηρεσίες/εφαρμογές. Κάθε μία από αυτές ενδέχεται να ακολουθεί ένα διαφορετικό αρχιτεκτονικό μοντέλο. Σε άλλες περιπτώσεις θα μπορούσαμε ίσως να είχαμε ριζικά διαφορετικά σχήματα (πολύ πιο διαφορετικά απ’ ό,τι είναι τα Σχήματα 2 και 5 μεταξύ τους, π.χ. να έχουμε μια client/server και μια P2P υπηρεσία που να παρέχονται κάτω από το ίδιο «σύστημα»). Τώρα, σχετικά με το «ΠΟΙΟ» στην εκφώνηση, εντάξει, δεν είχε κανένα σκοπό να παραπλανήσει, ίσως το «ποια» να ήταν πολύ «καθοδηγητικό».
Δευτ Ιαν 24, 2011 1:35 pm
thodorisk έγραψε:shannon έγραψε:Επιβεβαιώνω και εγώ τα νούμερα των dali και sevaggelinos.
Για τον υπολογισμό ΟΛΩΝ των μεγεθών χρησιμοποίησα αποκλειστικά double όπως είναι και το σωστό.Η στρογγυλοποίηση γίνεται στην τελευταία μετατροπή από double σε String.
Θα ήθελα να ακούσω μία αιτιολόγηση, πως μπορεί ένα σημείο να έχει δεκαδικές συντεταγμένες. Να μάθουμε και εμείς δηλαδή, γιατί είναι το σωστό αυτό
Δευτ Ιαν 24, 2011 2:59 pm
Δευτ Ιαν 24, 2011 4:57 pm
Δευτ Ιαν 24, 2011 5:52 pm
andreas έγραψε:Χριστίνα αυτό με την συζήτηση της επόμενης εργασίας στο τελευταίο δεκάλεπτο ίσως να μην είναι σύμπτωση ή κατασπατάληση του χρόνου από μεριάς των φοιτητών. Έχω γνωρίσει αρκετούς ΣΕΠ οι οποίοι εμφανώς επεδίωκαν να μείνει όσο το δυνατόν λιγότερος χρόνος για την συζήτηση της επόμενης εργασίας, έτσι ώστε να δώσουν μεν τις κατευθυντήριες γραμμές που αυτοί είχαν κατά νου, αλλά να μην πιεστούν με ερωτήσεις για περισσότερες λεπτομέρειες. Ίσως φοβούμενοι ότι μπορεί να αναγκαστούν να πουν πράγματα επί της ουσίας των λύσεων.
Τώρα όσον αφορά τον βαθμό σου, ~9, είναι μια χαρά. Το θέμα είναι αν εσύ αισθάνεσαι δικαιωμένη μ’ αυτόν. Γενικά πάντως, και αυτό είναι ευχάριστο, οι βαθμοί που ακούγονται είναι από αξιοπρεπείς έως άριστοι. Δυστυχώς στα προπτυχιακά του ΕΑΠ δεν συμβαίνει το ίδιο. Σε όλες τις θεματικές θυμάμαι να ακούγονται βαθμοί από 1 έως 10 – κυριολεκτικά καλύπτοντας όλο το δυνατό φάσμα βαθμολογίας και μάλιστα με ομοιόμορφη κατανομή και όχι με εξαιρέσεις του στυλ ένα 2 ένα 5 και όλοι οι άλλοι πάνω από 6.
Κάποια στιγμή σκέφτηκα να κάνω μία δημοσκόπηση με τις βαθμολογίες των εργασιών αλλά βλέποντας ότι μόλις 13 στους 60 απάντησαν ανώνυμα για την σειρά κλήρωσής τους, για κάτι τελείως τυχαίο δηλαδή, και το ξανά τονίζω ανώνυμα, συμπέρανα ότι δεν θα υπάρξει συμμετοχή κι’ έτσι δεν το έκανα.
Δευτ Ιαν 24, 2011 6:38 pm
shannon έγραψε:Γενικά στα μαθηματικά οι συντεταγμένες σημείων ως προς κάποιο σύστημα αναφοράς είναι πραγματικοί αριθμοί.Άρα έχουν δεκαδικές συντεταγμένες.
Στο συγκεκριμένο πρόβλημα οι συντεταγμένες έχουν προέλθει από κάποιο υποθετικό σύστημα μέτρησης, αλλά δεν προκύπτει από πουθενά πως το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί μόνο ακεραίους.
Τέλος ο τρόπος αναπαράστασης των σημείων στην οθόνη του υπολογιστή δεν έχει καμία σχέση με το πρόβλημα, που είναι η απαλοιφή θορύβου από τα δεδομένα του συστήματος μέτρησης.
(Παρεμπιπτόντως εγώ χρησιμοποίησα δεκαδικές συντεταγμένες και στο κομμάτι των γραφικών παραστάσεων)
xpet έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,
εγώ με άριστα το 100 πήρα 88. [...]
Κατανοώ πως η συζήτηση πάνω στην προηγούμενη εργασία μπορεί να ξεκαθαρίσει θέματα και για τις επόμενες...αλλά αν με ρωτάς θα προτιμούσα να μην αναλωθούμε στην συζήτηση της εργασίας καθενός απο εμάς με τον καθηγητή.
xpet έγραψε:Τέλος να πω πως συγκεκριμένα ο καθηγητής στο τμήμα της Αθήνας έχει κατά τη γνώμη μου σίγουρα την πρόθεση να μας επεξηγήσει τις εργασίες, επειδή και μετά την 2η ΟΣΣ έστειλε διευκρινιστικό παράδειγμα πάνω στα φίλτρα. Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν οι υπόλοιποι αλλά θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να την ακούσω!
Δευτ Ιαν 24, 2011 8:00 pm
Δευτ Ιαν 24, 2011 8:27 pm
Δευτ Ιαν 24, 2011 9:23 pm
Τρί Ιαν 25, 2011 9:13 am
shannon έγραψε:...
Η δική μου υλοποίηση έγινε με χρήση open-source βιβλιοθήκης για γραφήματα.
Αυτή σου δίνει zoom,εξαγωγή σε pdf,και πάρα πολλά άλλα.
(Το API όμως είναι κάπως πολύπλοκο)
Δες ένα demo:
http://www.jfree.org/jfreechart/jfreech ... -demo.jnlp
...