Το θέμα κλειδώθηκε

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 12:25 pm

Καλησπέρα μετά από καιρό. Αν και με μια πρώτη ανάγνωση φάνηκε εύκολη η εργασία, τελικά κρύβει παγίδες στην εκφώνηση. Δεν θυμάμαι ποιος το ανέφερε, αλλά έχει δίκιο, αντί να ασχολούμαστε με την εμπέδωση των εννοιών και των τύπων, προσπαθούμε να λύσουμε γρίφους για το τι εννοεί ο ποιητής. Τεσπα.

Για το θέμα 2Α. Το θέμα με τον τριπλασιασμό της Ar, είναι εύκολο νομίζω και με τον τύπο 10.4 ο καθένας καταλαβαίνει τι γίνεται. Σε σχέση με το α) είναι κάπως πιο μπερδεμένα. Τριπλασιασμός της συχνότητας σημαίνει υποτριπλασιασμός του μήκους κύματος σωστά; Άρα το GR εννιαπλασιάζεται. βέβαια στον τύπο 10.5 εμφανίζεται ξανά το λ^2 που εξουδετερώνει τον εννιαπλασιασμό του GR. Επομένως πρέπει να συσχετίσουμε τα GT και PT με κάποιο τρόπο με τη συχνότητα έτσι το σκέφτομαι, αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω ακόμα τους σχετικούς τύπους. Αν μπορεί κάποιος να με παραπέμψει θα το εκτιμούσα.

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 2:06 pm

chris_p έγραψε:Σωστά. Ο Νικοπολιτίδης ανέφερε όμως ότι δε θα ασχοληθούμε με τα slots του TDMA. Άρα μας ενδιαφέρουν μόνο τα κανάλια για να υπολογίσουμε τους χρήστες. Αν θεωρήσουμε εύρος (6+6) τότε είναι άλλος ο αριθμός των καναλιών από ότι αν θεωρήσουμε εύρος 12.



Κατέληξα στο 6+6 τελικά. Η φράση συνολικά διαθέσιμο με ωθεί προς αυτή την επιλογή.

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 3:06 pm

stella έγραψε:
chris_p έγραψε:Σωστά. Ο Νικοπολιτίδης ανέφερε όμως ότι δε θα ασχοληθούμε με τα slots του TDMA. Άρα μας ενδιαφέρουν μόνο τα κανάλια για να υπολογίσουμε τους χρήστες. Αν θεωρήσουμε εύρος (6+6) τότε είναι άλλος ο αριθμός των καναλιών από ότι αν θεωρήσουμε εύρος 12.



Κατέληξα στο 6+6 τελικά. Η φράση συνολικά διαθέσιμο με ωθεί προς αυτή την επιλογή.


Και εγώ το ίδιο πιστεύω.

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 3:46 pm

imargar έγραψε:Καλησπέρα μετά από καιρό. Αν και με μια πρώτη ανάγνωση φάνηκε εύκολη η εργασία, τελικά κρύβει παγίδες στην εκφώνηση. Δεν θυμάμαι ποιος το ανέφερε, αλλά έχει δίκιο, αντί να ασχολούμαστε με την εμπέδωση των εννοιών και των τύπων, προσπαθούμε να λύσουμε γρίφους για το τι εννοεί ο ποιητής. Τεσπα.

Για το θέμα 2Α. Το θέμα με τον τριπλασιασμό της Ar, είναι εύκολο νομίζω και με τον τύπο 10.4 ο καθένας καταλαβαίνει τι γίνεται. Σε σχέση με το α) είναι κάπως πιο μπερδεμένα. Τριπλασιασμός της συχνότητας σημαίνει υποτριπλασιασμός του μήκους κύματος σωστά; Άρα το GR εννιαπλασιάζεται. βέβαια στον τύπο 10.5 εμφανίζεται ξανά το λ^2 που εξουδετερώνει τον εννιαπλασιασμό του GR. Επομένως πρέπει να συσχετίσουμε τα GT και PT με κάποιο τρόπο με τη συχνότητα έτσι το σκέφτομαι, αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω ακόμα τους σχετικούς τύπους. Αν μπορεί κάποιος να με παραπέμψει θα το εκτιμούσα.


Χρησιμοποίησε τους τύπους 10.3 , 10.5 και τον τύπο λ = c/f

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 3:58 pm

Αυτούς χρησιμοποίησα, αλλά μάλλον το μυστικό κρύβεται σε μια παραδοχή που πρέπει να κάνεις, οτι δηλαδή εκτός από το Gr εννιαπλασιάζεται και το GT, δεχόμενοι οτι μια κεραία μπορούμε να την εξετάσουμε τόσο ως δέκτη, όσο και ως πομπό (288-289 σελίδα). Τουλάχιστον εγώ αυτή την προσέγγιση χρησιμοποίησα.

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 4:42 pm

imargar έγραψε:Αυτούς χρησιμοποίησα, αλλά μάλλον το μυστικό κρύβεται σε μια παραδοχή που πρέπει να κάνεις, οτι δηλαδή εκτός από το Gr εννιαπλασιάζεται και το GT, δεχόμενοι οτι μια κεραία μπορούμε να την εξετάσουμε τόσο ως δέκτη, όσο και ως πομπό (288-289 σελίδα). Τουλάχιστον εγώ αυτή την προσέγγιση χρησιμοποίησα.


Συμφωνώ

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 5:35 pm

imargar έγραψε:Καλησπέρα μετά από καιρό. Αν και με μια πρώτη ανάγνωση φάνηκε εύκολη η εργασία, τελικά κρύβει παγίδες στην εκφώνηση. Δεν θυμάμαι ποιος το ανέφερε, αλλά έχει δίκιο, αντί να ασχολούμαστε με την εμπέδωση των εννοιών και των τύπων, προσπαθούμε να λύσουμε γρίφους για το τι εννοεί ο ποιητής. Τεσπα.

Για το θέμα 2Α. Το θέμα με τον τριπλασιασμό της Ar, είναι εύκολο νομίζω και με τον τύπο 10.4 ο καθένας καταλαβαίνει τι γίνεται. Σε σχέση με το α) είναι κάπως πιο μπερδεμένα. Τριπλασιασμός της συχνότητας σημαίνει υποτριπλασιασμός του μήκους κύματος σωστά; Άρα το GR εννιαπλασιάζεται. βέβαια στον τύπο 10.5 εμφανίζεται ξανά το λ^2 που εξουδετερώνει τον εννιαπλασιασμό του GR. Επομένως πρέπει να συσχετίσουμε τα GT και PT με κάποιο τρόπο με τη συχνότητα έτσι το σκέφτομαι, αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω ακόμα τους σχετικούς τύπους. Αν μπορεί κάποιος να με παραπέμψει θα το εκτιμούσα.

Γνώμη μου είναι ότι το ΡΤ δεν μεταβάλλεται. Στην ουσία την ισχύ του πομπού την καθορίζουμε εμείς, είτε αλλάξουμε συχνότητα σήματος είτε Ar κεραίας.
Το θέμα είναι τι ισχύ λαμβάνει ο δέκτης.
Επίσης αφού οι κεραίες είναι ίδιες δεν έχουν και ίδιο gain;
Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα χειρότερα! :)

Όσο για τους γρίφους, ναι και εγώ έτσι νοιώθω!

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 6:09 pm

Δε με μπέρδεψες καθόλου, ίσα ίσα επιβεβαίωσες τον τρόπο που τελικά το έλυσα.Όσο για το θέμα 1 αφού λέει συνολικό εύρος ζώνης 12ΜΗΖ νομίζω πως εννοεί και για τα δύο ρεύματα, δηλαδή όχι 12+12 αλλά 6+6.

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 6:13 pm

imargar έγραψε:Δε με μπέρδεψες καθόλου, ίσα ίσα επιβεβαίωσες τον τρόπο που τελικά το έλυσα.Όσο για το θέμα 1 αφού λέει συνολικό εύρος ζώνης 12ΜΗΖ νομίζω πως εννοεί και για τα δύο ρεύματα, δηλαδή όχι 12+12 αλλά 6+6.


Όντως είναι 6Mhz uplink και 6Mhz downlink το επιβεβαιωσε και ο Γκουμόπουλος στην ΟΣΣ

Re: 2011-12 / 4η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Απρ 07, 2012 6:42 pm

Στο 3Α υποθέσατε uplink και downlink κανάλια *; Έχει αυτό το "αμφίδρομη" που με μπερδεύει...

*με την έννοια ότι τα μισά slots χρησιμοποιούνται για uplink και τα άλλα μισά για downlink
Το θέμα κλειδώθηκε