Το θέμα κλειδώθηκε

Re: 2011-12 / 2η ΕΡΓΑΣΙΑ

Τετ Ιαν 04, 2012 7:50 pm

Παρακαλώ μπορεί κάποιος να μου αποσαφηνίσει τι ακριβώς ζητείται στο θέμα αυτό; Θα πρέπει να απαντήθεί ένα αριθμός από server όπου θα διατηρούντε τα αντίγραφα ή θα πρέπει να γίνει μια μικρή περιγραφή του υποθετικού δικτύου όπου δουλεύει ο εξυπηρετητής και να κατονομάστούν ποιοι και πόσοι Η/Υ σε αυτό είναι αποκλειστικά για το σκοπό της διατήρησης αντιγράφων;

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Re: 2011-12 / 2η ΕΡΓΑΣΙΑ

Σάβ Ιαν 07, 2012 7:52 pm

Petros Chatz. έγραψε:Παρακαλώ μπορεί κάποιος να μου αποσαφηνίσει τι ακριβώς ζητείται στο θέμα αυτό; Θα πρέπει να απαντήθεί ένα αριθμός από server όπου θα διατηρούντε τα αντίγραφα ή θα πρέπει να γίνει μια μικρή περιγραφή του υποθετικού δικτύου όπου δουλεύει ο εξυπηρετητής και να κατονομάστούν ποιοι και πόσοι Η/Υ σε αυτό είναι αποκλειστικά για το σκοπό της διατήρησης αντιγράφων;

Ευχαριστώ προκαταβολικά.


Αν έχω καταλάβει καλά, όπως είπες θα πρέπει να απαντηθεί ένα αριθμός από server όπου θα διατηρούντε τα αντίγραφα.

Το παρακάτω έχει ξαναρωτηθεί στο επίσημο forum αλλά δεν έχω καταλάβει ακόμα κι απ' την απάντηση που δόθηκε.
Στο ερώτημα 4.Γ. , το αρχείο που θέλουμε να μεταδώσουμε έχει μέγεθος Δ bytes, αυτό διαιρείται σε πακέτα και τα πακέτα σε τμήματα ;

Re: 2011-12 / 2η ΕΡΓΑΣΙΑ

Κυρ Ιαν 08, 2012 7:01 pm

Από ότι κατάλαβα και εγώ αυτό εννοεί αλλά δεν έχω καμιά ιδεα για την απάντηση την οποία την ψάχνω εδώ και δυο μέρες.

Re: 2011-12 / 2η ΕΡΓΑΣΙΑ

Κυρ Ιαν 08, 2012 10:17 pm

Καλησπέρα, σε σχέση με το θέμα με τα αντίγραφα των εξυπηρετητών. Εγώ κατάλαβα οτι ζητάει να πούμε έναν αριθμό αντιγράφων που αν λειτουργούν τότε η πιθανότητα να μην βρούμε κανέναν εξυπηρετητή διαθέσιμο θα είναι μικρότερη από 1%. Δηλαδή η διαθεισμότητα θα είναι μεγαλύτερη από 99%. Ένα νούμερο είναι. Ακόμα και με το μυαλό, βγαίνειο εύκολα, λίγο η απόδειξη είναι δύσκολη.

Όσο για το 4Γ, ο Αλέξανδρος έπιασε το νόημα, αλλά θέλει αρκετές πράξεις και να θυμηθείτε, αρκετά από τα μαθηματικά. Προσωπικά με τα βιβλία των μαθηματικών πιο πολύ ασχολήθηκα παρά με το βιβλίο της ενότητας.
Το θέμα κλειδώθηκε