Ημερομηνία Παρ Μάιος 10, 2024 1:50 pm

2010-11 / 5η ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Προβολή ενεργών θεμάτων

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Κλειδωμένη Δ. Συζήτηση Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να δημοσιεύσετε άλλες απαντήσεις  [ 194 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 11:38 am   

Εγγραφη: Τετ Οκτ 27, 2010 1:51 pm
Δημοσ.: 53
Τοποθεσια: Αθήνα
Το 4γ πως το βρήκατε;
χρησιμοποιήσατε πίνακα Erlang ή με πράξεις;
με εχει προβληματίσει αυτό το ερώτημα-το Δ δεν το ακούμπησα (έχω πάρει παράταση και τώρα το κοιτάω)...
Καλά αποτελέσματα σε όλους


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 3:19 pm   
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιούλ 05, 2009 2:44 pm
Δημοσ.: 920
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ
Christine έγραψε:
Το 4γ πως το βρήκατε;
χρησιμοποιήσατε πίνακα Erlang ή με πράξεις;
με εχει προβληματίσει αυτό το ερώτημα-το Δ δεν το ακούμπησα (έχω πάρει παράταση και τώρα το κοιτάω)...
Καλά αποτελέσματα σε όλους

Ναι. Τα 4.β & 4.Γ θέλουν πίνακες Erlang και ενδεχομένως κάποιες παρεμβολές γιατί δεν υπάρχουν ακριβώς τα νούμερα που χρειάζεσαι. Έχει ξαναγραφεί νομίζω, αλλά για να μη ψάχνεις για πίνακες, πήγαινε κατ’ ευθείαν στο Appendix του βιβλίου του GARG.


Κορυφή
 Προφίλ WWW  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 4:33 pm   

Εγγραφη: Τετ Οκτ 27, 2010 1:51 pm
Δημοσ.: 53
Τοποθεσια: Αθήνα
Σε ευχαριστώ Αντρέα για την άμεση απάντηση!
το ξέρω πως είχε ξανά απαντηθεί το θέμα αλλά τελικά με το Νreuse και με παρεμβολές άλλων θεμάτων τελικά μπερδευτηκα!


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 7:19 am   

Εγγραφη: Τρί Μαρ 09, 2010 4:55 pm
Δημοσ.: 106
Τοποθεσια: Ηράκλειο
xpet έγραψε:

Κοίταξα για λίγο μετά τις σημερινές διευκρινήσεις το ερώτημα αυτό. Αρχικά να πω πως ο ρυθμός μετάδοσης για τις grayscale εικόνες μου βγήκε 36Mbps. Πάω μετά στο ερώτημα με τις RGB εικόνες και βρίσκομαι στο ίδιο δίλλημα με εσάς. Τι θέλει να εμφανίσουμε αριθμητικά ακριβώς. Δέχομαι και εγώ αυτό που λέει ο Αντρέας οτι το βάθος χρώματος παραμένει 5 bits για κάθε χρώμα, άρα 15 bits συνολικά. Άρα αυτό που μου έρχεται άμεσα στο μυαλό είναι η μείωση της ανάλυσης της εικόνας που αναφέρθηκε και στην ΟΣΣ. Αλλά πρέπει να δείξω κατά πόσο ή απλά να το αναφέρω ως μηχανισμό διατήρησης του ρυθμού μετάδοσης;;

Επίσης μου έρχονται και άλλα στο μυαλό όπως συμπίεση που είπε ένας συνάδερφος αλλά αν δεν κάνω λάθος ο Γαβαλάς το απέρριψε....


Καλημέρα σας. Είχα πάρει παράταση για την άσκηση και εξ ου και η καθυστέρηση

Η RGB εικόνα μπορεί να αναπαρασταθεί με 15bits ή με 24bits. Αν θεωρήσουμε ότι κάθε ένα από τα R,G,B μπορεί να πάρει τιμές από 0-255 χρειάζεται 8bits, οπότε συνολικά μια εικόνα 3x8=24bits . Κάνω λάθος?


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 8:50 am   
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιούλ 05, 2009 2:44 pm
Δημοσ.: 920
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ
diegito έγραψε:
Καλημέρα σας. Είχα πάρει παράταση για την άσκηση και εξ ου και η καθυστέρηση

Η RGB εικόνα μπορεί να αναπαρασταθεί με 15bits ή με 24bits. Αν θεωρήσουμε ότι κάθε ένα από τα R,G,B μπορεί να πάρει τιμές από 0-255 χρειάζεται 8bits, οπότε συνολικά μια εικόνα 3x8=24bits . Κάνω λάθος?

Φίλε Ντίνο γεια σου. Αυτό που αναφέρεις για τα 8 bit ανά χρώμα, άρα 24 συνολικά, είναι μία πολύ συνηθισμένη τυποποίηση αποθήκευσης έγχρωμων εικόνων. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι παντού και πάντοτε οι εικόνες αποθηκεύονται ή μεταδίδονται κατ’ αυτόν τον τρόπο. Είναι κάτι παρόμοιο με τα ~30 fps που χρησιμοποιεί η Αμερική και η Ιαπωνία για την μετάδοση τηλεοπτικού σήματος και τα 24 (αν δεν κάνω λάθος) που χρησιμοποιεί η Ευρώπη. Από την άλλη μεριά, πχ σε κάμερες ασφαλείας και κλειστά κυκλώματα παρακολούθησης χώρων, ανάλογα με το μέσο μετάδοσης του σήματος, μπορεί να δεις την εικόνα μα μεταδίδεται με 7 fps ή και λιγότερα πάνω από παλιά Ethernet (πχ με ομοαξονικά καλώδια, με BNC βύσματα κ.λπ.) Ακόμη περισσότερο εδώ που μιλάμε για μία θεωρητική άσκηση.

Με λίγα λόγια, δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια παρά να «παίξεις» με τα στοιχεία της μετάδοσης τα οποία είναι βάθος χρώματος, μέγεθος πλαισίου και ρυθμός μετάδοσης εικόνων. Ποιο απ’ όλα ή ποίο συνδυασμό θα ακολουθήσεις it’s up to you.

Αυτό που εγώ έκανα, χωρίς να σημαίνει ότι είναι το σωστό, ήταν να εξετάσω κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις χωριστά και επιπλέον να δώσω και μία συνδυαστική λύση, που, κατά την προσωπική μου εκτίμηση, θα έχει ένα υποφερτό αισθητικά-οπτικά αποτέλεσμα σε ενδεχόμενη πραγματική εφαρμογή.


Κορυφή
 Προφίλ WWW  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 12:22 pm   

Εγγραφη: Τρί Μαρ 09, 2010 4:55 pm
Δημοσ.: 106
Τοποθεσια: Ηράκλειο
Κανείς που να θυμάται τι απάντηση έδωσε στο 4.Γ?

Λογικά με την χρήση κατευθυντικής κεραίας θα μπορούν να υποστηριχτούν περισσότεροι χρήστες. Κάνω λάθος?


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 1:19 pm   
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιούλ 05, 2009 2:44 pm
Δημοσ.: 920
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ
diegito έγραψε:
Κανείς που να θυμάται τι απάντηση έδωσε στο 4.Γ?

Λογικά με την χρήση κατευθυντικής κεραίας θα μπορούν να υποστηριχτούν περισσότεροι χρήστες. Κάνω λάθος?

Ντίνο, με κάθε επιφύλαξη για την περίπτωση που κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά, νομίζω ότι κάνεις λάθος. Στο 4.Α έχεις α συχνοτικά κανάλια τα οποία είναι διαθέσιμα σε όλη την έκταση της κυψέλης και στο σύνολο των χρηστών που βρίσκονται σε αυτή. Στην περίπτωση των κατευθυντικών κεραιών, αυτά τα κανάλια μοιράζονται στου 6 τομείς, άρα κάθε τομέας έχει α/6 κανάλια στην διάθεσή του. Νομίζω ότι για εξασφαλίσεις την ίδια πιθανότητα απόρριψης με τα α/6 κανάλια είναι λογικό να έχεις (λίγο) λιγότερους από το ένα έκτο των αρχικών χρηστών. Δεν πιστεύω δηλαδή ότι τα μεγέθη είναι ευθέως ανάλογα. Πέραν όμως του σκεπτικού αυτού, το ίδιο μου έδειξε και το αποτέλεσμα που βρήκα.


Κορυφή
 Προφίλ WWW  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 2:18 pm   

Εγγραφη: Τρί Μαρ 09, 2010 4:55 pm
Δημοσ.: 106
Τοποθεσια: Ηράκλειο
andreas έγραψε:
diegito έγραψε:
Κανείς που να θυμάται τι απάντηση έδωσε στο 4.Γ?

Λογικά με την χρήση κατευθυντικής κεραίας θα μπορούν να υποστηριχτούν περισσότεροι χρήστες. Κάνω λάθος?

Ντίνο, με κάθε επιφύλαξη για την περίπτωση που κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά, νομίζω ότι κάνεις λάθος. Στο 4.Α έχεις α συχνοτικά κανάλια τα οποία είναι διαθέσιμα σε όλη την έκταση της κυψέλης και στο σύνολο των χρηστών που βρίσκονται σε αυτή. Στην περίπτωση των κατευθυντικών κεραιών, αυτά τα κανάλια μοιράζονται στου 6 τομείς, άρα κάθε τομέας έχει α/6 κανάλια στην διάθεσή του. Νομίζω ότι για εξασφαλίσεις την ίδια πιθανότητα απόρριψης με τα α/6 κανάλια είναι λογικό να έχεις (λίγο) λιγότερους από το ένα έκτο των αρχικών χρηστών. Δεν πιστεύω δηλαδή ότι τα μεγέθη είναι ευθέως ανάλογα. Πέραν όμως του σκεπτικού αυτού, το ίδιο μου έδειξε και το αποτέλεσμα που βρήκα.


Thanks Ανδρέα. Έχεις δίκιο.

Γενικώς θα ήθελα να ρωτήσω, αν έχουμε χ κανάλια ανά cell και y συνολικά cell μπορουμε να πούμε ότι το σύστημα μπορεί να υποστηρίξει χ επί y χρήστες?


Κορυφή
 Προφίλ  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 2:46 pm   
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιούλ 05, 2009 2:44 pm
Δημοσ.: 920
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ
diegito έγραψε:
...
Γενικώς θα ήθελα να ρωτήσω, αν έχουμε χ κανάλια ανά cell και y συνολικά cell μπορουμε να πούμε ότι το σύστημα μπορεί να υποστηρίξει χ επί y χρήστες?

Αν και αρκετά σίγουρος γι’ αυτά που σου γράφω και πάλι θα το τονίσω το με κάθε επιφύλαξη.

Αν λοιπόν έχουμε x κανάλια ανά cell και y συνολικά cells, τότε μπορούμε να πούμε ότι το σύστημά μας υποστηρίζει x*y ταυτόχρονες κλίσεις χρηστών – το οποίο, σύμφωνα με το πνεύμα της άσκησης, δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το να πούμε ότι υποστηρίζει x*y χρήστες. Το θέμα με είχε προβληματίσει αρκετά και είχα θέσει σωρεία ερωτημάτων, τόσο στο forum του ΕΑΠ όσο και στην ΟΣΣ, μέχρι που (νομίζω) το ξεκαθάρισα. Το ερώτημα πόσους χρήστες υποστηρίζει μία κυψέλη, για παράδειγμα, έχει να κάνει με το τι κίνηση παράγει ο κάθε χρήστης. Πχ 0.1 Erlang στο θέμα 4.

Εάν δεν το έχεις κάνει ήδη, κοίταξε εδώ όπου έχω γράψει κάποια πράγματα τα οποία και επιβεβαίωσε επίσημα ο ΣΕΠ της Θεσσαλονίκης – ο οποίος προφανώς είναι αυτός που έβγαλε και τα θέματα της συγκεκριμένης εργασίας.


Κορυφή
 Προφίλ WWW  
 ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 17, 2011 10:47 pm   

Εγγραφη: Τρί Μαρ 09, 2010 4:55 pm
Δημοσ.: 106
Τοποθεσια: Ηράκλειο
andreas έγραψε:
diegito έγραψε:
...
Γενικώς θα ήθελα να ρωτήσω, αν έχουμε χ κανάλια ανά cell και y συνολικά cell μπορουμε να πούμε ότι το σύστημα μπορεί να υποστηρίξει χ επί y χρήστες?

Αν και αρκετά σίγουρος γι’ αυτά που σου γράφω και πάλι θα το τονίσω το με κάθε επιφύλαξη.

Αν λοιπόν έχουμε x κανάλια ανά cell και y συνολικά cells, τότε μπορούμε να πούμε ότι το σύστημά μας υποστηρίζει x*y ταυτόχρονες κλίσεις χρηστών – το οποίο, σύμφωνα με το πνεύμα της άσκησης, δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το να πούμε ότι υποστηρίζει x*y χρήστες. Το θέμα με είχε προβληματίσει αρκετά και είχα θέσει σωρεία ερωτημάτων, τόσο στο forum του ΕΑΠ όσο και στην ΟΣΣ, μέχρι που (νομίζω) το ξεκαθάρισα. Το ερώτημα πόσους χρήστες υποστηρίζει μία κυψέλη, για παράδειγμα, έχει να κάνει με το τι κίνηση παράγει ο κάθε χρήστης. Πχ 0.1 Erlang στο θέμα 4.

Εάν δεν το έχεις κάνει ήδη, κοίταξε εδώ όπου έχω γράψει κάποια πράγματα τα οποία και επιβεβαίωσε επίσημα ο ΣΕΠ της Θεσσαλονίκης – ο οποίος προφανώς είναι αυτός που έβγαλε και τα θέματα της συγκεκριμένης εργασίας.

Thanks Ανδρέα έστω και καθυστερημένα :-)


Κορυφή
 Προφίλ  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Κλειδωμένη Δ. Συζήτηση Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να δημοσιεύσετε άλλες απαντήσεις  [ 194 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group •
Μετάφραση Jorfan και phpBB2.gr
Style originally created by Volize © 2003 • Redesigned SkyLine by MartectX © 2008 - 2009